" Да се завърнеш у дома"

Днес ще ви заведа в къщичката на Кakichka!! Кати е мой гост-дизайнер - всички знаете колко много обичам да ви представям талантливи личности! Бързам да се похваля, че тази вечер когато се прибрах в моята стая ме очакваше нейната прекрасна картина, която тя направи специално за мен!
Снимах я от далеч, за да се опишат добре розовите и жълти рози, с които ме заплени! Малка весела оградка с бял напукващ ефект! Прекрасна творба от един уникален художник!
И така като я гледам от близо крайният резултат - техника MIXED MEDIA не изглежда чак толкова страшна и трудна!!!
Р.Р. И наистина къщичката е там зад голямата розова роза в средата и дори успях да погледна вътре през прозорчето!
Ето и малката сладка пеперудена АТС-ка на Кати, която изскочи от плика.

Коментари

  1. Ех, Плами, толкова си мила, че чак се изчервих. Аз съм на няколко планети разтояние от художниците, това си е просто цапаница, но много се радвам, че е успяла да те усмихне. И да, наистина този стил е точно за такива скарани с рисуването като мен - мажеш, клепеш и то само си става...понякога де, понякога не става дори за показване пред домашните ;)Хайде, очаквам да се престрашиш и да покажеш нещо арт и ти ;)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

последно за годината