гост-дизайнер

Днес ще ви представя Елена Чилева от Разлог. Една млада, творческа и изпълнена със слънчево настроение личност. Запознахме се в социалната мрежа и всъщност тя беше тази, която ме потърси. Много начетен и мил човек, с който се водят приятни разговори, за неща различни от злободневните теми, които ограничават светогледът ни в последно време. И така... тя реши да ме изненада като ми подари една кошница. Какво беше възхищението и благодарността ми, когато отваряйки кутията вътре имаше и панерче, картичка със крафтърско стихче и писмо?! Колко отдавна не бях получавала писмо написано на ръка!! Благодаря ти, Ели, за щедрият подарък и ти желая още много сътворени красоти и признателност от доволни притежатели на твоите творения!
Кошницата изплетена от много тънки пръчки; панерчето - също.
Картичката с писмото и детайл от панерчето.

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

пролетно дърво