Моите пет любими за 2012/ My Favourite five for 2012

Видях, че много момичета си направиха ретроспекция на изминалата година и си казах: "Защо да не погледна аз каква съм я свършила!?". Пък и не исках да се повтарям като предишната година с "първата и последната за годината". Ще подредя нещата си по ред на изработване, защото ми е трудно да определя кое е най-хубаво, защото са различни като техника, но определено това е моят стил. Първата ми scrapbook page. В нея имам пергамано и tea bag folding.
Следва картичка с tea bag folding цветя и хартия на дъски, която аз си направих.
Първият ми ръчно изработен албум, с първият ми шейкър елемент, за една много скъпа за мен приятелка.
Следва Mъник - 3D, квилинг и сгъвки.
И не на последно място: "Да се завърнеш у дома" - мотото на моята блог-годинка - картичката и АTC-ки.
Тези ми любимци, ще отидат в предизвикателството на Debby и ще бъдат мой стимул за предстоящата година!

Коментари

  1. Lovely...my favourite is the last one...it has a bit of a country, relaxed look!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесен избор, Плами! Много са слънчеви! Честита нова година, желая ти много здраве, щастие и късмет!

    ОтговорИзтриване
  3. Absolutely love your gorgeous cards no wonder they're your favourites.
    Thank you for joining My Favourite Five of 2012
    luv
    Debby

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

последно за годината