перфорирани картички

Докато ровех из нета за нещо по-така, попаднах на едно испанско крафт списание. Да бях му записала името. :( С нетърпение се захванах да направя някои от моделите и с разочарование установих, че моите не изглеждат като тези в списанието и се предизвиках да "направя нещо" до колкото е възможно. Не мога да преценя до колко ме задоволява резултата, но поне опитах.
Първата е картичка-плик и си я харесвам. има възможност да се добави надпис според случая.
Тук помогнах с малко релеф, за да се отличат формите.
Отне ми време да разбера сгъвката на оригинала, но тук заради пауса е много ясно затварянето.

Коментари

  1. Много семпли и елегантни! Розовата много ми харесва, много е нежна и това затваряне я прави много интересна!

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  2. Интересни са, различни, и аз гласувам за розовата, прилича на малка чантичка.. Преди време в испански клипчета открих ризките -оригами..и рокличките . Доста ризки нагънах, докато ми се получи тази -хубавата която сложих на картичка.-)))

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

последно за годината