АТВ - Аrtist Trading Block - Steampunk

Тази седмица се случи да правя основно кубчета - в следващите публикации ще разберете за какво става въпрос. Но когато видях новото предизвикателство при Мър-Мяу Забавлятелство Тридесет и четвърто: "Картичка или Блокче...", подскочих от раост, защото тъкмо се бях затъжила, че от известно време се въртя в една спирала, която хем ми е интересна, хем не ми е тръпкаво от нови предизвикателства.
Какво представялява АТВ? Основно това са кубчета, които са декорирани в различни техники и стилове. Според мен и те както АТС-та могат да служат за визитна картичка, но най-вече за ефектен подарък! Разгледах много снимки в Интернет и за себе си реших да ползвам ето тези размери и начин на изработка:
За целта използвах тънък кашон, който изрязах със съответните размери в инчове и биговах:
За тази публикация използвах рзмери 3"/10" и 2"/7", като изрязах по две картончета.
Изобщо нищо не разбирам от Steampunk и зъбчатите колелца ми свършиха, но реших да заложа едно блокче дизайнерски хартии, брадс и епоксидна смола.
Сглобяването става много лесно и бързо.
Могат да се ползват за кутийки за малки подаръчета.

Могат да се слагат една в друга, за по-лесно съхранение.
Ето и завършеният вариант на моите първи АТВ!!!

Коментари

  1. Плами, неуморима си. Де що има нещо за сглобяване и нагласяне, ти си на линия с перфектна изработка. Нямах си и идея за съществуването на такива кубчета, но ето вече съм информирана. Много добре ти се е получил и стиймпънка, браво.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Кати Обичам предизвикателствата и приателките, които са неуморни да споделят идеи! Така си помагаме взаимно и в същото време се развиваме, като учим нови и нови неща!

      Изтриване
  2. Много хубави кубчета в стиймпънк стил! Радвам се, че сме успяли да те вдъхновим :-)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

последно за годината