Important

Много съм доволна, когато ми се получат нещата точно както съм си ги намислила и дори по-добре, от колкото съм очаквала. Това се случва понякога, и особено изключително, когато съм си мислила, че имам определеното нещо, което ми трябва, а всъщност го нямам. Става дума за един шаблон на Тим Холтц - имам другият, който обаче се оказа добро другарче и ми помогна, за да си направя тага!
Important - най-важната дума, защото описва изключението! Изключително е и жабчето ми - формите се получиха от първият път и остатъците от зелен картон ми стигнаха точно. Това не е важно. Важното е, че гесото за релефа си "взе" цвят от дизайнерската хартия и се получи идеален фон.
Нашият герой от близо!
Спокойна нощ Ви пожелавам и до нови срещи!

Коментари

  1. Плами, страхотен таг с голям сладурест жабок :)! Наистина много добре ти се е покучило...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Бо! НАистина много го исках жабчо и той стана!

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

последно за годината