Дизайнерски му работи и ЧЕТВЪРТА БЛОГ-ГОДИНКА

Съвсем скоро - след седмица - Блогът на Plamnito навършва 4 години!!! Брей, много време мина!!! А последните два месеца сякащ бяха години, защото се лутах между Крафт и Уеб дизайн. Е, лутането приключи и ето ме отново ТУК!!!
Не съм се отказала от Уеб дизайн-а, просто на новият блог "Галерия Пламнито" не му потръгна, а той си беше повече IT насочен. Както и да е, няма особено голямо значение.
Истината е, че Блогът на Plamnito си е моето детенце и е мястото където прекарвам част от времето за любимото хоби! Тук ми е много уютно и тук се срещам със своите крафт-дружки!
Изработих няколко проекта през времето на отсъствието ми, но снимките все още не са пристигнали при мен, така че ще Ви ги покажа в последствие.
Какво още да ВИ напиша?! Обичам ВИ! Липсвахте ми много! Съвсем скоро ще се четем отново!
Plamnito

Коментари

  1. Добре дошла отново в собствения си блог :) Само да знаеш, че ми липсваше и че се радвам да те чета и разглеждам отново.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Ренка! Липсвахте ми и вие, и мястото, и хобито!

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

Морско дъно